Aanmelden als werkgever –
Van 12 juli t/m 7 augustus zijn de Wijkertunnel en Velsertunnel afgesloten vanwege werkzaamheden. Dat zorgt voor extra drukte op de weg en mogelijk langere reistijden.IJmond Bereikbaar biedt samen met Rijkswaterstaat en Figo Mobility een OV- en fietsactie aan voor medewerkers die normaal via de Wijkertunnel reizen.Waarom aanmelden?Door je organisatie aan te melden:
- ontvang je als eerste informatie over de actie;
- krijg je communicatiemiddelen om medewerkers eenvoudig te informeren;
Zo help je medewerkers goed voorbereid op weg én blijft je organisatie beter bereikbaar tijdens de afsluitingen.
Meer weten?
Figo is Partner van IJmond bereikbaar. Benieuwd wat Figo voor jouw organisatie kan betekenen? Ontdek het hier.